





Душова лійка AROMA SENSE PREMIUM


Aroma Sense Premium - душова лійка, економія води, фільтр з вітаміном С та ароматичною олією для нейтралізації хлору, три режими розпорошення води. Південна Корея.
Країна виробник | Південна Корея |
Діаметр лійки | 8,9 см |
Довжина насадки | 29 см |
Кількість режимів | 3 |
Витрата води | 6,5 л/хв |
Комплектація | Фільтр з вітаміном С - 1 шт. |
Лійка для душу Aroma Sense Premium з фільтром:
• фільтр з вітаміном С: нейтралізація хлору, вітамінізація води, ароматизація води;
• антибактеріальний фільтр - керамічний фільтр, на поверхні якого не розмножуються бактерії;
• фільтр грубого очищення - фільтр з мікрофібри, який затримує пісок, іржу та інші забруднення водопровідної води;
• три режими розпилення: струменевий, масажний, "туман";
• розпорошуюча пластина виготовлена з металу;
• генерація 421000 негативно-заряджених іонів;
• економія води більше 25%;
• посилення напору води в 1,5 рази;
• економія води;
• витрата води - 6,5 л / хв ;
• робоча температура - 2-60 ° С;
• фільтр з вітаміном С змінний.
Лійка Aroma Sense, оснащена 3-х ступінчастою системою фільтрації води. Усередині лійки розміщено фільтр -капсула з вітаміном С. Вітамін С розчиняється в воді, нейтралізує хлор і збагачує воду вітаміном. Один картридж містить кількість вітаміну С рівну 3000 лимонів, ресурс фільтра - 6000 літрів води. Вітамін С сприятливо впливає на ріст волосся і стан шкіри. Ароматичне масло лимона надає воді особливий свіжий аромат.
Унікальна технологія фільтрації і вітамінізації дозволяє видалити з води до 98% з'єднань активного хлору та інших шкідливих речовин що містяться у водопровідній воді.
Aroma Sense також знижує витрату води більш ніж на 25%, при цьому генерує в 1,5 рази сильніший тиск води.
Для досягнення даного ефекту, використовуються надточні отвори трикутної форми. Дані отвори не тільки економлять воду, а й генерують негативно заряджені іони в кількості 421000 іонів/куб.см.
Душову лійка Aroma Sense Premium має низьку витрату води - 6,5 л/хв. Показник звичайних душових лійок від 13л/хв.

