

Цінності бренду GROHE включають чотири базові ланки: екологічність, якість, дизайн і передові технології. Завдяки їм компанія успішно встановлює найвищі стандарти, що дають можливість отримувати неповторне задоволення при включенні змішувача GROHE або під час прийняття щоденного душу.
Дизайн, на думку компанії GROHE – це безпомилкове поєднання зовнішньої естетики, а також форми та змісту виробу. Тільки так можна досягти результатів з виготовлення якісної та надійної продукції.
Компанія з усією відповідальністю підходить до питання перевірки готових сантехнічних виробів, проводячи випробування на довговічність та заключні тестування перед відправкою товару із заводу-виробника.
У лабораторіях GROHE кожен виріб перевіряється в режимі реального часу і повинен витримати щонайменше 20 років щоденної експлуатації в суворих умовах застосування, а саме з використанням води максимальної жорсткості.
GROHE WaterCare – програма компанії, яка є рушійною силою для створення сантехнічних виробів, що дозволяють кінцевому користувачеві раціонально використовувати воду та електроенергію, не знижуючи при цьому показники зручності та комфорту.
Одним із яскравих прикладів прогресивних технологій GROHE є електронний унітаз-біде Grohe Sensia Arena

